Szervíz - candygepek.hu

Candy garancia

Garanciajegy-információk a garanciális tevékenységről

A Candy Hoover Hungary Kft. kizárólag az általa Magyarországon nagykereskedelmi forgalomba hozott – Magyarország területén fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében, kiskereskedelmi forgalomban értékesített (belföldi számlával rendelkező) – új készülékeire vállal jótállást.
A számlán a megvásárolt termék neve (modellnév) egyértelműen fel kell, hogy legyen tüntetve.
A jótállási idő termékenként változik. A termékekre a Candy Hoover Hungary Kft. a következő garanciaidőket vállalja:

Candy szabadon álló nagy háztartási készülékek

250 000 Ft értékig: 2 év
250 000 Ft érték felett: 3 év
Candy szabadon álló mikrohullámú sütők: 1 év

Candy beépíthető készülékek:

A törvényi előírásoknak megfelelő garanciaidő, amely regisztrációval 5 év teljes körű garanciára terjeszthető ki. Kérjük, a vásárlás napjától számított 60 napon belül regisztrálja készülékét.

Fontos tudnivalók

Jótállási igényét a vásárló a jótállási jeggyel érvényesítheti. Amennyiben a Vásárló bemutatja a fogyasztási cikk ellenérték kifizetését igazoló bizonylatát, úgy a fogyasztói szerződést bizonyítottnak tekintjük a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet alapján. Mindezek érdekében és a szavatossági igény érvényesítése végett, kérjük Vásárlóinkat, hogy őrizzék meg a fizetési bizonylatot, hogy kétséget kizáróan igazolni tudják a fogyasztói szerződés megkötését.
Kérjük, ellenőrizze a jótállási jegyen a vásárlás napjának, a készülék pontos típusának és gyártási számának feltüntetését.
Elveszett jótállási jegyet csak a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása mellett áll módunkban pótolni.
A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés, vagy átírás, valótlan bejegyzés, a jótállás érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási határidő a vevő részére történő átadás napjával vagy üzembe helyezésre kötelezett termék (gáz készülék) esetén az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

A vásárló jótálláson és szavatosságon alapuló jogai:

A vásárlót a 151/2003.(IX. 22.) Korm. Rendelet, Ptk. 685.§e) pnt, Ptk. 305.§-311/A-ig, 49/2003.(VII.30.) GKM rendeletben meghatározott jogok illetik meg.

A jótállási jogokat a vásárló akkor érvényesítheti, ha fogyasztónak minősül.

A vásárló a kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál, vagy a kereskedőnél érvényesítheti.

A vásárló a hiba felfedezése után, a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni.

A kijavítást megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül, kell elvégezni.

A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének a napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon érvényesít csereigényt, akkor a kereskedő köteles kicserélni a fogyasztási cikket, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A vásárló elsősorban választása szerint: kijavítást, vagy kicserélést követelhet, azzal, hogy választása nem lehet lehetetlen és nem okozhat a kötelezettnek aránytalan többletköltséget.
Ha a kereskedő nem vállalja a kijavítást, vagy cserét, vagy elvállalta ugyan ezek valamelyikét, de nem tudott annak eleget tenni megfelelő határidőn belül, a fogyasztó megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A javítás helye:

A Márkaszervíz az üzemeltetés helyén javítja meg a rögzített bekötésű, valamint a 10 kg-nál súlyosabb, vagy a helyi közúti közlekedési eszközökön kézi csomagként nem szállítható termékeket. Az ettől eltérő termékek esetén, a jótállási jegyen feltüntetett szervizek valamelyikébe kell beszállítani a készüléket vagy postán portósan- ha a termék jellege indokolja, akkor törékenyként - elküldeni a jótállási jeggyel. Utánvéttel feladott készüléket a szervizek átvenni nem tudnak!
Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le-és felszerelésről, valamint az el és visszaszállításról a szerviz gondoskodik.
A javítószolgálat a helyszíni kiszállást a hatályos jogszabály szerint teljesíti.
A jótállás a Fogyasztóvédelmi törvényből eredő jogait nem sértheti.
 
Jótállási igény nem érvényesíthető:

A jótállási felelősség nem áll fenn, ha a meghibásodás szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be. A jótállás ideje alatt a bizonyítási kötelezettség a jótállásra kötelezettet terheli.

Biztonságtechnikai Térerősség Bemérés, valamint Mosógép, Mosogatógép, Mosószárító és Tűzhely üzembe helyezés és beállítás nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe. Ezt a vásárló megrendelésére a szervíz külön díjtétel felszámítása ellenében vállalja, akkor is, ha a termék a kijelölt szervíz által kötelezően üzembe helyezendő.

Cserére jogosító igazolás

A csere jogosultságát igazoló dokumentumok alapján a hivatalos Márkaszerviz állítja ki.

© Copyright 2021 Domomatic Kft. | Powered by: jsweb.hu